Per acabar un any que no ha estat el millor però que m’ha permès fer noves coneixences, he preparat una crema de torró per a farcir unes neules, i que ens serviran com a complement a un sopar copiós de cap d’any, si només en mengem una.
Bona entrada d’any 2020!
Posem la llet a coure, amb la vainilla oberta de dalt a baix, mitja branca de canyella i una mica de pell de llimona. Quan arrenqui el bull l’apartem del foc, i la deixem refredar. Apartem les pells de llimona, la vainilla i canyella. A part, batem els rovells d’ou amb el sucre, només una mica. A continuació l’afegim a la llet tèbia, mesclem be, afegim la cullerada de midó, i un rajolí del licor de taronja, i ho tornem a portar al foc, a baixa intensitat. Mentre cou anem remenant contínuament, per aconseguir una crema suau i sense grumolls; no deixem que arribi a bullir. Quan espesseixi, l’apartem del foc i la deixem refredar. Poc abans de servir, farcim les neules amb la crema, mitjançant una mànega pastissera. Servim tebi. La crema sobrant es pot servir en una copa. Tenir cura de fer el farcit just abans de servir, perquè les neules s'estoven amb el contacte amb la crema.Neules amb crema de torró
Imprimir
INGREDIENTS
ELABORACIÓ
NOTES
Si voleu provar algunes altres postres amb torró, una mica diferents, podeu veure la nostra recepta de llàgrimes de xocolata amb gelat de torró. És una de les grans receptes de la nostra cuinera.